Iron Bru

Ja jag vet att det är patetiskt länge sedan jag uppdaterade bloggen men jag har knappt haft internetanslutning sedan North Aston. Har i alla fall haft en hel hög spännande dagar, de senaste tillbringandes i Skottlands finfina Highlands. Sitter just nu på ett rockhak i Glasgow och kämpar för att hålla ögonen öppna och honungsölen nere i magen. Lyckades komma åt baggageluckan med trollstaven igår så den smällde sönder min käft och jag sportar därför nu en jävligt schysst fläskläpp.

Förutom att jag är ett vrak och blir nu tvungen att punga ut 2200 galleoner på en ny flygbiljett (för att british airways regim suger och ger deras cabin crew inget annat val än att gå på strejk för att bli hörda) så rockar jag väldigt hårt och inser nu att jag kommer sakna min nya rockfamilj. Särskilt igår när jag och coola fiolhäxan Fluff drog några pint på världens pubigaste motorvägspub och skrattade oss fjantiga. Glömde att jag hade tagit två roliga painkillers till middagen när tredje ronden kom in så jag var en väldigt kul typ, ända fram tills jag låg i hotellsängen och ville spy.

Cheers Mates!



(Highlands är helt okej)

Kommentarer
Postat av: G

du borde ha filmat hela den här resan. rock! ses snart puss!

2009-12-17 @ 00:59:11
URL: http://neverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0