Jag är en rymdsemla

Gårdagskvällens mål "bara någon öl tidig hemfärd" blev på något magiskt vis förtrollat till en total helkväll, mest beror det på att Tre Kvastar var fullt så vi fick åka till andra sidan Hogsmeade för att leta efter något annat och hittade en håla där honungsölen kostade 25 silver siklar styck och när det är så billigt så måste man ju nästan passa på. Vi rockade runt hela staden, frös ihjäl, snattade, köpte vicknings föl, hjälpte en kille spy och drog sedan på efterfest hos Menige Rumpan där vi fölade och hade fest-utan-byxor-fest. Jag somnade i en tresked med Tvättwald och Svarte Oliver när det började bli ljust ute (bra jobbat på en måndag, hög fem katarina).
Äckelbakis och alldeles täckt av köldutslag lämnar mig inte särskilt hoppfull om att toppa min snygghetskvot på nyår. Allvarligt talat, är jag bara jävligt ful men det känns bättre att gnälla på iskyla och alkohol. Men Oliver sa att jag såg ut som en rymdsemla och att jag luktade gott imorse när vi vaknade så jag håller fast vid hans ord och rockar mitt svåraste på nyår trots min plötsliga och totala fulhet. Men wtf, sin pantalones nemas problemas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0