Jag känner en kille som har händerna på månen

För ovanlighetens skull har jag nästan packat klart i tid och jag har till och med tvättat alla mina kläder (hjälp vad har hänt med mig). Sitter i vardagsrummet och leker med Egan, julpyntar och lyssnar på julig musik (den bra sorten, inte den slemmiga). Det är mörchakonstigt att jag åker imorgon bitti, taxin hämtar mig 06.45 och om allt går enligt planerna (ganska otroligt men ändå) så landar jag på Hogwarts vid fyratiden. Skönt att åka men inte särskilt roligt ändå, speciellt eftersom jag inte vet när jag får träffa alla tuffa människor här igen. Med tanke på alla rockiga ställen jag planerar att åka till den närmaste framtiden så känns Nantwich som en relativt avlägsen destination... kanske kan de komma och hälsa på mig på Hogwarts?

Fan va jag känner mig blödig just nu... nu får jag fan ge mig... fan.. buhu... anyways. Vi ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0