TIP TAP FUCK THAT!

Jävlar i min lilla låda, ikväll var sista spelningen. Kan knappt fatta det...bara imorgon kvar sedan är det dags att dra hem till Hogwarts. Fuck fuck fuck. Jag är så slut men allt är så spännande och nervöst på samma gång. Det ska bli riktigt jävla megaskönt att åka hem till jul faktiskt, trots att jag fick något i ögat när jag sa hej då till alla som jag inte hinner träffa imorgon. Rod Clements (den antika trollkarlen med superkrafter och också förband) var huvagullig och hade skrivit ett litet brev till mig och en schysst signad platta. Back in the days spelade Rod med ett av Storbritanniens coolaste band, "Lindisfarne" kolla in Meet me on the Corner och Winter Song, man bara måste älska det.

La-ti-da nu ska jag sova, klockan är för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0