2:a November

Nu är jag framme och jag har tagit de första stegen på mitt farliga uppdrag. Än så länge går det ganska bra men jag är tröttare än en röv och kommer slockna vilken sekund som helst. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att resan gick nästan megabra och att häxan och trollkarlen jag bor med är supergulliga. Rackarns vad jag är trött, kan inte ens tänka ordentligt. men men wtf, jag får komma med fler magiska uppdateringar imorgon helt enkelt... kanske att jag har tagit några magiska bilder tills dess :D

Vi har förresten lyssnat på A Camp, Nick Drake, Peter Bjorn and John, Razorlight, and massa annat megabra, det är så jävla skönt att vara med människor som har bra musiksmak på riktigt! Det är verkligen guld värt, och framförallt rockigt. (Tummen upp och grattis fagerlund).

pu pu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0