Okej UK

Det är inte huvalätt att uppdatera hela tiden när man är en liten häxa som jag ute på farligt uppdrag, särskilt när man har begränsad tillgång till internet och lite för lite lust att blogga när man äventyrar.

Resan gick som sagt jättebra och allt har varit kanon fram tills i morse när en förtrollning snetände och lämnade mig med en enorm lust att spy och 39 graders feber. Har försökt kurera mig på bästa sätt men jag är inte riktigt säker på hur man gör. Ikväll var annars planen att jag skulle ge mig ut på den lilla staden och bepröva utbudet av krogar, när man är i Regnland (UK) är det väl nästan obligatoriskt att gå till puben minst en gång om dagen?

Än så länge befinner sig mitt farliga uppdrag i en seg startfas och det underlättas då inte av att jag ligger i feberkoma på mitt rum, men allting har sin tid och snart är mitt rockiga mission i full fart.

Ni som inte fattat det än så innebär mitt farliga uppdrag skötseln av den värsta typen av monster som finns. Här är en bild på det lilla missfostret.

                             
Visst ser han fullkomligen livsfarlig ut? Det kommer inte bli en lätt match det här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0