På tal om rock

Jag har ju nästan glömt bort att berätta om all rock som rockas på mitt farliga uppdrag... Fredag nästa vecka kickar vår turné igång och det är ju såklart rockigt och det är självklart jätterockigt när alla coola rockers sitter och rockar på sina instrument i vardagsrummet men idag fick jag reda på något brutalt rockigt...

Vi ska tydligen göra en till show (så nu är det 24 spelningar på 30 dagar, plus ett tv framträdande och en hel del i radio) och den showen skall göras tillsammans med.......

......(trummvirvel)........ STING!

Det kallar jag rock!

                      

SJUKT MED FUCKING JÄVLA MEGAROCK! SUG PÅ DEN! SUG PÅ DEN! SUG PÅ DEN! SUG PÅ DEN!

(förlåt men jag är exhalterad)

Kommentarer
Postat av: Matilda

WOWOWOWOWOWOWOWOW!



Du måste snart byta namn på bloggen från Mitt Hogwartsliv till Mitt Rockliv. Och jag som satt och lyssnade på Russians igår och tänkte "Den där mannen alltså". Haha.



(jag är avundsjuk)

2009-11-11 @ 00:28:59
URL: http://ohprettythings.blogg.se/
Postat av: G

DÅ SKULLE JAG VILJA HÄLSA TILL DEN DÄR STING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-11 @ 17:58:40
URL: http://neverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0