Sheriff i Nottingham

Jag befinner mig i Nottingham. Står vid världens snuskigaste bar (som i och för sig ligger i världens coolaste klubb, och jag har ett helt rockklubbrum och en balkong som är ovanför publiken för mig själv bortsett från Egan och klubbägaren). Barnvaktar mitt bästaste med en honungsöl i handen och spelningen rakt under näsan. Klubben känns som lite fel ställe att ha en unge på grund av allt glaskross, att fötterna fastnar i golvet av all öl och att Egan nyss hittade en joint i baren där han sitter. Allt låter bra i alla fall och publiken ser rockig ut.

När spelningen är slut blir det som vanligt signering lite efterfestande men ytterst lite ikväll för det är raka vägen till London senare. Imorgon blir det Tv spelning på BBC och förhoppningsvis lite rännande på stan innan dess. Jag kommer med fler magiska uppdateringar då.

                          

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0