York

Okej, så gårdagen var aningen turbulent för vilket jag ber om ursäkt. Nu sitter jag på golvet backstage i York och käkar pizza, dricker öl och lyssnar till rasslet av publikinsläppet (rock). Min lilla best är lite ilsken idag men det botar jag med the Lorax och Night Before Christmas.

Jag rockar på väldigt rejält och jag har faktiskt lärt mig några nya trollformler som jag får praktisera och föra vidare när jag kommer hem. Jag saknar Hogwarts väldigt mycket och framförallt alla mina grymma trollkarls- och häxkompisar. Allt som allt är det ändå en väldigt sund hemlängtan, en lagom portion av insikt till hur mycket jag älskar alla och att jag faktiskt har något att se fram emot när jag kommer hem (annars hade jag nog stannat här ett bra tag till).

Nu ska the opening act Rod Clements snart gå på scen, han är megacool och sjukt rockig. Vi hörs snart kamrater.

SALUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0