Att sova är en konst

Gårdagskvällens totala tillstånd av dödlig sentimentalitet och rövig trötthet resulterade i ett 15 timmars drömrace. Jag sov, jag drömde, sov, drömde, sov,drömde... ända fram tills klockan 12.30 då jag vaknade till, gick på toa och sedan la mig i sängen igen och sov ända fram till 15.10. Jag befann mig i ett oändligt nät av surrealistiska drömmar vilka uplevdes otroligt äkta trots all galenskap som utspelades i dem (kanske just därför).
Anyways, jag hoppade över alla lektioner idag och satt still i sängen ända fram tills nu. Ska snart åka hem till Blixten och Bullen för mysig hemmakväll med Disneyfilmer (go muggles). Får se om det bara blir film eller om vi rundrar av kvällen på tre kvastar.

Catch you on the flip side

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0