MJÖP

Wow vad jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, jag känner mig nästan lika gay som Slytherin. Jag sitter i alla fall i vår sovsal och rockar på min nya dator (sjukt rockigt), har provpackat min koffert inför mitt farliga uppdrag... får bara ha med mig 15 kilo... det blir knepigt när man packar så mycket rock som jag gör. Antar att jag får slänga en confundus förtrollning på spärrvakterna eller nåt.

Idag har jag träffat min käre Gryffindorkollega Danielle "DOOD" Eld, hon är megatrevlig och älskar Hogwarts precis lika mycket som jag gör. Vi hade spådomslära, sedan drack pumpajuice och flanerade runt i Hogsmeade ett tag. Jag köpte vampyrtänder Danielle köpte en tröja... hon är en av många jag kommer sakna när jag åker iväg på mitt farliga uppdrag så imorgon ska vi ses och dricka honungsöl tillsammans och sedan kalasa på ett festligt tillhåll som kallas REHAB. Det är Hagrid och Viktor Granger som anordnar kalaset och jag vet att det kommer bli klass på hela alltet. Jag bjöd in idol-Calle (mannen i mitt liv) på Facebook... men jag tror inte att han kommer. Han är för rockig för att läsa sina mail tror jag. *Suck* om han bara visste att jag var jag och att jag vill att han blir min trollkarl. MJÖP!!!

Anyways, nu måste jag fortsätta vara duktig och jobba lite, annars får jag säkert straffkommendering av professor McGonagall.

                                
Klär jag bara ut mig till vampyr på Halloween för att få en lika hunkig kille som Edward Cullen? Eller det kanske är fel strategi, jag borde kanske klä ut mig till tönt med fula kläder och underbett för att snärja mr Cullen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0