St Mongo

Hej hej hallå, har varit nästan hela dagen på St Mungos sjukhus och hälsat på farmor. Det var tamejfan en riktigt knepig förbannelse hohn råkade ut för, hon är verkligen inte sig lik och alldeles ensam. Stackars farmor, jag försöker besöka henne så ofta jag kan men det är inte alltid så jäkla lätt när man lever ett helt vanligt hogwartsliv.

Igår sov jag inte i min sovsal... det var dumt...Jag var hos den där jäveln från Slytherin som krossade mitt hjärta. Vi var bäst i världen tillsammans trots många fördommar från våra vänner. Men i slutändan så var vi väl ändå för olika, han en Slytherinare och jag en Gryffindor. 

Efter gårdagsnatten och i morse ville nästan lägga in mig själv på St Mungos, men vissa smärtor kan tyvärr inte lindras med magi.

Nu ska jag läsa en äventyrsbok och äta chokladgrodor.

God natt

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0