Why did I die again?

Jag vet inte vad det är för psykadelisk koma jag har hamnat i, kan inte riktigt skilja på vad som händer på riktigt och vad som kokas ihop i min skalle. Eller är det bara så att jag inte riktigt kan begripa att jag faktiskt fullföljer alla spårade impulser i min hjärna och skiter i allt förstånd? Antingen har någon mig under imperiusförbannelsen eller så bryts jag bara ner av stress.

Igår var jag i Hogsmeade och shoppade järnet! Gick helt wild and crazy på Zonkos bland annat och hela eftermiddagen njt jag av mina fynd. Kvällen blev som sådan att jag struttade hem till Viktor Granger tillsammans med min underbara Gryffindorkollega Danielle. Vi drack spetsad pumpasaft och likörer i mängder tills vi alla (det kom och gick ett par tre styckna under kvällens gång, bland annat Hagrid <3 ) somnade i en liten hög tidigt tidigt på morgonen.

Morgonen idag var lika ångestladdad som vanligt såklart (tummen upp Katarina). Kanske för att jag var bakis som en röv, hade skickat dumma ugglor till mitt Slytherin-ex (han skickade den första), inte kunde hitta min BH, luktade skit och för att jag var tvungen att fly fältet för att flyga hem till min farmors hus och förbereda hennes hemkomst från St Mungos. GAH! BAH! PFFT!

Nu är jag djävulskt trött, vill bara slockna i min gosiga säng men nej... det går inte.. för trots att det är bara är 13 grader i min iskalla sovsal så flyger det ändå omkring en asastor mygga runt mina öron och förstör mitt liv!!! AAA! Get over it, sommaren var slut för länge sen, DÖ JÄVLA SKITMYGGA DÖÖÖ!!!

Jag hade en toppenkväll igår men jag är på sånt jävla rövigt humör idag... hmmpfuu.. andas... pfff.

Nu ska den jävla myggjäveln dö

AVADA KEDAVRA!

Fixat...

                                  

JA, lägg upp en övertuschad puddingbild för att visa hur du ser ut IRL och förvräng din självbild, ja bra bra där, du kommer inte alls bli deppig imorgon när du inser att du ser mer ut som en dementor än något annat.

FML...

Kommentarer
Postat av: ina

haha asså kattis jag älskar din blogg! skriv oftare;)

2009-10-21 @ 17:49:01
URL: http://inastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0