Redan en vecka

Livets alla sjukheter verkar föröka sig av sig själva. Har ni tänkt på det här till exempel: K.Gun har varit i Berlin i en vecka.
Helt galet, jag börjar känna mig hemma men ändå är det så galet mycket kvar att se. Efter en vecka i Berlin kan jag dock konstatera följande:

Bra
Dansgolven stänger aldrig
Stöl är sjukt billigt
En falafel är alltid sjukt god och kostar sällan över 2,80 Euro
Det är typ vår
Kaffet är gott
Den ständiga bakfyllan

Bra
All jävla trance
Det verkar inte finnas några bönor i mataffärerna mer än kidneybönor
Zigenardamerna som går jobbigt nära och ber om pengar
Jag blir alltid sugen på falafel
Den ständiga bakfyllan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0