Fucking Åmål Onsdag

Vet ni vad jag älskar? När man rostar en lingongrova, brer den med smör och ost, och sedan låter den svalna i typ fem minuter. Då är den lite knäckigt hård och alldeles böjd till en knäpp form. Oj, oj, oj vad det är smaskigt.

Jag har haft världens bästa kväll, och jag gick inte ens in på baba. Jag hängde med rockiga killar och Jessica från Fucking Åmål istället. I baktiden såg "Jessica" ut som min syster när hon gick i högstadiet och var kicker, nu ser hon ut som en rockprinsessa. Dvs nu, i framtiden som de skulle sagt då. Dvs, nutiden, där vi är nu, eller i alla fall där vi var för tre timmar sen.


Imorgon åker jag till det andra landet. Landet 2. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0