Helvete, fucking jävla skit, osv...

Helvete, imorgon händer det. Imorgon registrerar jag mig. Klockan 08.19 avgår Hogwartsexpressen mot Universitetet och därmed avgår startskottet för mitt nya liv (eller vah? Nejh? Nu får jag ge mig?). Nervös är bara förnamnet och imorgon kommer panik inte räcka till för att beskriva hur splittrad jag kommer vara när jag rullar ur sängen till det charmiga ljudet av 07.00 alarmet.

Hjälp! Skolstart...som tur är börjar det riktiga allvaret på fredag, men det är fortfarande läskigt. Tänk om jag inte får några kompisar? Tänk om jag tappar alla mina böcker inför klassen? Tänk om mitt bokpapper inte är trendigt? Vad gör man liksom om någon snor ens rygga? Gör folk sånt fortfarande? Shit...jag känner mig som en riktig n00b. En riktig jävla n00b.


Bildsökning n00b på Google.


Kommentarer
Postat av: LOLA

vart ska du plugga? ses vi i samma skola mån tro?

2010-08-24 @ 00:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0