Min favvo

En av mina favoritbloggar är Ellens hogwartsbloggen.blogg.se, i och för sig är hon också min största konkurrent i bloggosfären men jag kan inte motstå hennes underbara livsbetraktelser. Framförallt är hon väldigt bra på att förklara saker för oss som inte riktigt hänger med i populärkulturen. Exempel:

Hej!
Idag åt jag lunch på en sushirestaurang. På samma restaurang var även Robyn, som är en ganska känd artist.


Eller min favorit, när hon länkat den där youtubevideon med en elvaårig unge som gör en störbra Paparazzi cover och sedan skriver så här.

Visst är han bra! Lady Gaga, som sjunger i orginalet, ringde honom och sa att han var bra när hon hörde honom! Här är orginalet med Lady Gaga. Jag vet att musikvideon är skum, men den är kul för hon pratar svenska! (hon är inte från sverige).

Vilken tur att vi har Ellen och Hogwartsbloggen som löser livets alla mysterium lika skillat och världsvant som Scooby Doo gänget eller Poirot!


Hon är också dödssöt och har sytt klänningen själv. När jag var elva matchade jag mina cerisa jazzbrallor med en orange fleecetröja, modell 87 och mina syskills begränsades till att klippa sönder barbiekläder. Jag är förstummad och fruktansvärt avundsjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0