Äventyrschecklista från igår

- Rocka sönder spelningen...check!
- Hälla i mig obscena mängder gratis och nästan gratis öl...check!
- Dansa så som de gör i dirty dancing...check!
- Bli bjuden på störmycket öl av gubbsjuka konsulter på Kvarnen...check!
- Slå en gubbsjuk konsult på käften...check!
- Träffa halva the Ark och bli kompis med dem...check!
- Få det nya smeknamnet Metallica...check!
- Efterfest på Hilton med två av arkarna och killen som skrev "för fet för ett fuck"...check!
- Spela låtar med halva arken...check!
- Kuddkrig...check!
- Tvärdö för-full-för-mitt-eget-bästa-döden och rymma från Hilton med arkarna...check!
- Åka hem i gryningen efter andra efterfesten på något rockigt hotell i Vasastan...check!
- Spy på en torsdag...check!
- Totaldäcka i sängen med ett leende på läpparna för jag vet att jag är den rockigaste människan i världen...CHECK!


Råkade visst spy ner Hiltons entré lite...killarna väntar i taxin och jag säger "asså jag är ganska äcklig, ni kan åka utan mig" varpå jag får svaret "men för fan Metallica, sätt dig i bilen".
Snacka om rockig kväll...det jag är mest fascinerad av är att gitarren följde med hela vägen hem! Trots tre jävligt onyktra taxiresor och vingliga promenader längs med Hogsmeades vackra gator.

JAG ÄLSKAR ROCK!

Kommentarer
Postat av: Helena cw

åh!

2010-08-22 @ 12:20:39
URL: http://unicornsnrocknroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0