Saker jag uppenbarligen gjort när jag var full

Jag har upptäckt att igår natt/morse när jag kom hem begick mitt alterego fylle K en serie oförlåtliga brott. Bland annat gjorde hon en spotifylista som enbart bestod av Here you come again med Dolly Parton, elva tracks, samma låt. Hon läste mina mail, och raderade allihop, fett dumt. Hon råstekte potatisen jag skulle ätit till middag idag, fett mycket dummare, eftersom jag/hon/vi redan fyllekäkat på BK och var mätt(a). Vad gör fyllot fylle K? Jo hon, tar någon tugga och slänger resten i soptunnan, FETT MEGADUMT!

Nu ligger jag alltså här, utan mat, med Dolly Parton på högsta volym och deppar över all mailhistorik som flugit ut ur fönstret som vilken jävla ugglepost som helst.

Fan för dig fylle K...


Bildsökning Jag hatar dig fylle K på Google.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Underbart! Hur kommer det sig att man alltid lyckas med sådant?

2010-08-08 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0