Take a bow

Jag som skulle plugga kultur på danska och natta mig själv tidigt hamnde visst på bögklubb istället :S . Jag skyller allt på Albin! Han har mig lindad runt sitt finger!!! "Kom med ut ikväll" "Nej!" "Jo" "Nej" "JO" "NEJ" "Jo, jag har en box på kylning" "NEJ" "Jag köper öl åt dig hela kvällen" .... "Jag ringer dig om en timme".

Tydligen kan jag köpas för öl (som om vi inte visste det redan). Ikväll har jag dansat till schlager, svettats med Hogwarts incestcirkel, druckit ein bisschen zu viel och kommit på att det var tur att jag slutade vara kär i idol-Calle för han är nästan dvärg IRL. Nu är jag tillbaka i Gryffindortornet där jag dricker pepsi max och obekvämt nog luktar som slytherinhoran (den där bögen vi kallar Kim) för jag har grindat lite för många schlagergossar med samma billiga parfym. OOOPS! She did it again.

Festa på en måndag = Win!


Annons på blocket: Sliten tjej, gör ALLT för öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0