TUR

Nu har jag varit där och jag fick en kompis!!! På första försöket! Jag öppnade min vattenflaska och så svämmade det över av all kolsyra, rakt ner på tjejen som stod framför mig. Pinigt, såklart men då fick vi en ursäkt till att prata. Hon heter Erika och är 30-någonting, hon gillar kaffe (precis som jag!!!), ska gå i grupp 3 (precis som jag!!!) och har redan skaffat all kurslitteratur (det har ju inte jag, men då kan jag glutta över hennes axel). Vi tog en kaffe tillsammans efter registreringen och pratade om kollektivt boende och hur jobbigt det är när storband står och spelar på morgonen (hatar när det händer).

Jag fick nästan en till kompis, vi pratade i kön om massa roliga saker, till exempel Rembrandt och Voxpop, men sen var han tvungen att hämta ut pengar för det hade han glömt. Jag hoppas vi är i samma grupp för han var rolig och hade skägg (=söt).


Bilden har ingenting med saken att göra, men den är ju så sööööt! Jag måste ha en Edward Scissorhands MLP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0