Och Favoriterna vann aldrig...

Oj, oj det här är kul. Min systers dagbok från 97...

"Jag har lekt med Ylva-Li och Hannes. Vi var hos vår faster och farbror. Där såg vi på Satar Wors..."

"Vi gick på prominad med Mira. På kvällen så nåckade jag mamma så hon började blöda näs blod"

"Min lila syster har fyllt år. Hon fick en ryggsäk av mig. En barby och pjeksor av pappa och mamma ett stafli av mormor och morfar. och pengar. Vi hade bandy mathc vi förlorade med 13-3."

"Jag har varit hos min granne. Mathilde sov över hos mig. Vi spelade banndy mathc. Vi förlorade med 13-0."

"Jag var på bio med Malin. och badade. Jag var på bandy math. Vi förlorade med 13-0."


En teckning...jag tror det är R2D2...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0