SATC FO REAL

UGG! Idag åt jag marathonlunch med SATC-tjejerna Danielle, Challis och Elina. Vi fnisskvallrade och nördade oss så som bara brudar kan. Därefter lekte jag guide åt min systers tyska vän eftersom hon var tvungen att jobba. Tysken heter Florian, talar knappt engelska, är två meter lång och har ett skägg värt en riktig viking! Vi gick på Vasamuseet och efter det promenerade vi på söder. Jag droppade historiska faktan och barnsliga anekdoter om både det ena och det andra medans vi spatserade på Hogwarts vackra gator. Sen blev tysken trött, vi åt glass, åkte hem och nu på kvällen har vi druckit vodka och tittat på dubbad actionfilm.

Späckad dag eller hur? Allt det här klarade jag av trots min pinsamma bakfylla. HEJA K!





Mina SATC-tjejer, the best there is!


Kommentarer
Postat av: D

kattis tyvärr men du är samantha. du borde göra lite ändringar. puss

2010-08-31 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0