5

Hej alla ni som är i mitt i femman och undrar vad som finns i kalendern idag.
Jag öppnade den för ungefär tio minuter sedan och hittade en ocean fylld med falskpost, fyllda av små lappar som det stod "jag saknar Adam" på.

Det är ungefär en evighet sedan Adam flyttade till Berlin (typ två månader, gosh!) och jag saknar honom mest av allt tror jag. Oftast är det lättare att inte sakna Adam hela tiden om jag låtsas som att jag inte bryr mig ett minsta lilla dugg, men då skriver han alltid massa söta saker till mig och jag får återfall och lipar lite granna.

Carl Adam Palm Lamerstedt  Du bist mein bester Freund in der ganzen Welt

 Es macht mich immer so glücklich, und ich will liebe dich bis ans Ende der Zeit ♥

Vi är så gulliga vänner att vi måste skriva till varandra på tyska för att försöka låta lite tuffa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0