Ang. Harry Potter

Okej tystnaden har varat länge nog. Här är en lista på saker jag tänkte under filmens gång.

- Är det okej att gråta redan tre minuter in i filmen?
- Det är helt fantastiskt att Emma Watson inte irriterar mig
- Rupert Grints huvud är för litet för hans kropp
- Rupert Grint har börjat få manboobs
- Jag tror jag är lite kär i Rupert Grint
- Daniel Radcliffe är kort
- Harry Potter ska vara lång
- Daniel Radcliffe har dubbelhaka
- Daniel Radcliffe har lustigt brösthår
- "Snatchern" med eyeliner är det snyggaste jag sett
- Fleur Delacour... what a bullshit name
- Bill Weasley, honom sätter jag gärna tänderna i!
- Daniel Radcliffe är kort
- Voldemort är fortfarande asläbbig
- Jag önskar jag pratade parseltounge
- Rufus Scrimgeour borde inte vara från Wales, det förstör.
- Rhys Ifans är banne mig perfekt som Xenophilius Lovegood
- Hur fan vågar nioåringen bredvid mig se det här?
- Daniel Radcliffe verkar inte vara en höjdare på att hångla
- Jag skulle inte banga på att hångla med Daniel Radcliffe
- Ginny Weasly ser ju precis ut som Lily Potter... Harry har problem.
- Toffeepopcorn är hur smaskigt som helst
- Det här är helt fantastiskt
- Daniel Radcliffe är kort

Rent allmänt tyckte jag att filmen var fantastisk. Den här gången har de verkligen fångat boken väl och jag tror inte jag kunde bett om mycket mer. Kanske fem skoinlägg till Harry Potter och skippa nakenhånglet mellan honom och Hermione. Det var bara onödigt.

Okej, jag har numera världens största crush på den här karln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0