Blood in my cereal

Jag skulle precis hugga in på min smaskiga skål med mumsiga flingor när min näsa helt plötsligt kändes väldigt rinnig och jag hann inte tänka mer på det innan en stor pärla näsblod plumsade ner i frukosten. Först hann jag inte bli upprörd över att min fucking jävla snok sabbade min frukost för blodet rann, rann, rann och jag sprang runt, runt, runt i huset för att hitta papper, men allt papper var slut! Till sist hittade jag en skrämd liten tredjedel av en toalettrulle och jag kunde lugna ner mig, dvs tills jag insåg att min frukost var förstörd.

Fan.

Nu får jag äta toast istället. Toast med den där knäppa randiga osten. Fy.


Ledsen tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0