Kul att det märks att jag är borta

Jag kommer från Sverige, och vanligtvis bor jag i det landet. Faktiskt så bor jag där året runt med undantag för enstaka semestrar och självklart rockiga arbetsresor. Sedan den 14:e November har jag varit på en semester-/arbetsresa i landet England och jag kommer vara kvar här i ytterligare en dryg vecka.

De flesta jag känner vet om det här. Det är något jag gärna kallar självklar och extremt uppenbar fakta eftersom jag älskar att säga till ungefär hela världen vad jag gör precis hela tiden genom diverse internetforum. Jag tror faktiskt att alla och kanske några fler vet att jag är i England just nu, och om inte England så förstår de i alla fall att jag inte är i Sverige. Alla verkar veta det utom min mamma. Jag baserar den teorin på de senaste händelserna i min mobil.

Två missade samtal från mamma och ett nytt sms:

"Hunden måste ut".


Kommentarer
Postat av: mamma!

det är faktiskt inte så lätt att hålla koll på alla ungar ska du veta!

2010-12-12 @ 10:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0