Med risk för att låta som en töntig bloggerska... vänta.. det är jag ju redan.

Dagen före julafton är alltid ett (o)skönt kaos av panik, sista julhandlingen, panik och paketinslagning, och i år avslutades den 23:e med kanske årets finaste middag på Mellow med pappa, Carin, Mackan och Vickan. Efter grillad marulk med hummerrisotto och andra smaskigheter gick vi till en bar på rörstrandsgatan där jag drack tillräckligt mycket whiskey för att praktiskt taget bli en man, eller åtminstone få hår på bröstet.
Musiken var fantastisk och vad mer kan man begära kvällen innan julafton än att få dricka sig varm med sin familj och få en demonstration av diverse sexleksaker av en toppenglad bartender?

Nu är det mitt i natten och håret skall lockas och traditionsenligt måste jag se på nightmare before christmas innan jag somnar. Tänk att det redan är jul igen.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0