Rösta, det är viktigt!

Hej och hå, då var det visst bara 10 dagar kvar tills jag måste lämna England och rocklivet igen. På många sätt ser jag fram emot att komma hem men jag ser inte riktigt fram emot att ta tag i livet och bestämma mig för vad jag vill göra och sånt där. Tyvärr finns det inte många sandlådor kvar för mig att sticka huvudet i och antagningsbeskedet inför vårens kurser gör det inte lättare att blunda för verkligheten. Egentligen har jag redan bestämt mig för att inte plugga i vår och satsa stenhårt på att jobba jättemycket istället. Problemet är att det som vanligt inte finns skitmycket jobb att söka och universitetet erbjuder faktiskt ganska mycket kul.

Nu undrar jag såklart vad ni tycker, för jag måste bestämma mig för vilken kurs jag ska läsa om jag väljer att studera. Alternativen ser ut så här:

1. Genusvetenskap I
30hp, Dagtid, Helfart (100%)

2. Journalistikvetenskap I
60hp, Dagtid, Helfart (100%)

3. Konstvetenskap I
30hp, Dagtid, Helfart (100%)

Så kom igen allihopa! Rösta! Alla vet att jag lider av kronisk beslutsångest och hellre faller jag för vad gruppen tycker än lyssnar till min schizofrena, s.k. fria vilja.


Lyssna på en mysig platta medans du tänker på saken, The Five Ghosts.


Kommentarer
Postat av: Karin W

Röstar på konstvetenskap, för det verkar asroligt!



/ Karin, fd. skolkompis

2010-12-11 @ 23:08:09
Postat av: K.Gun

Tack Karin, skönt att någon bryr sig! Alla verkar skita fullständigt i min framtid.



Verkligen tack "kompisar"!

2010-12-12 @ 01:04:58
URL: http://mitthogwartsliv.blogg.se/
Postat av: Felicia Dahlquist

Genusvetenskap!!!!!! Feminism has never been more important!!!

2010-12-13 @ 12:04:11
Postat av: Gustav

Journalistikvetenskapen är på JMK ju. Där kan du inte gå. Serri. Fråga ALLA som gått där, det är slöseri med tid. Sjukt mossigt. Vill du bli journalist, gå på Södertörn eller i Göteborg.

2010-12-13 @ 13:41:26
Postat av: Elina

Jag röstar på Genusvetenskap! och så saknar jag dig.

2010-12-14 @ 22:59:18
Postat av: Mamma

Älskling, Vad du än gör blir det bra !

Mamma vet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0