Det bästa från i Onsdags

I rollerna:

Töntig kille på Slytherinplan

Världens coolaste Katarina på Slytherinplan

Lång stilig kille med snygg kostym närmar sig världens coolaste Katarina på Slytherinplan. Han bjuder på en drink, vi går och röker för att ens höra vad man tänker...Två lite smått obekväma meningar byts ut och det är tillräckligt för att förstå att vi är från helt olika planeter. Jag tänkte släta över den sjukt obekväma tystnaden med en klassisk replik...

K: Jaha, så vad sysslar du med då?
T.K.P.S: Jag jobbar inom mediabranschen
K: (tyst stund för invärtes dödsgarv).
T.K.P.S: Så...Vad gör du?
K: Jag jobbar på café.
T.K.P.S: Jaha jobbar du på Cafét! (asså Café Opera för dem som inte fattar)
K: Nej, jag jobbar på ETT Cafe, inte Cafét.
T.K.P.S: Jaha, så då är du i restaurangbranschen!

Världens rockigaste Katarina reser sig långsamt, dör lite inombords, tackar för drinken och asgarvar sitt svårare.

Herre gud, är man per automatik obotligt dum i hela jävla huvudet om man hänger på Slytherinplan?


Schteek K.Gun i sina nya prestigeglajjer från anitkshoppen på Fridhemsplan (den som ligger mittemot Lidl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0