MÖRCH

Just nu är det mycket som jag bara vill ge massa mörch. Är megaslut efter mitt extraknäck på Trolldomsministeriet idag (sorterade 256 kilo papper på mysterieavdelningen) och sportar nu ungefär 23 osofta papercuts på mina stackars händer. Lite rockigt, men jävligt onödigt.

Lider för tillfället av sjuk sluthet men också ofattbar rastlöshet... Kanske på tiden att man åker mot Karlberg? Eller i alla fall går ut på stan och raggar på alla tillgängliga snygga trollkarlar (eller vah? vilka då?).

Nu väntar seriösa mail och min iskalla sovsal. BÖÖÖÖÖH


Försökte spå min framtid lite grann men det gick inte så jävla bra. Kanske skulle hängt med på spådomsläran lite oftare...eller köpt en bättre spådomskula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0