P'Kuk

Jag var på ett megaparty på slottet igår. Anton "Pat" Backhoppare hostade ett Buffalo Bill firande igår tillsammans med världens bästaste vimmerbyare. Det här gjorde vi (inte i rätt ordning);

Vi rockade, dansade, drack, hånglade, ritade på folk, hade festutanbyxorfest, däckade, vaknade igen, jag gömde mig i skrymslet under trappan med alldeles för långe svarte Oliver (Hufflepuffs finaste exemplar av inavel), rockade lite till, drack kung, deepade med Nisse, jammade, hittade på asabra låtar, spelade stol, dog av köld i en källare, åkte mot Karlberg, snurrade flaskan, blödde näsblod, skaffade blåmärken, navelshots, lärde oss allt om uttrycket P'Kuk, vrålade disneylåtar, trillade, dansade, rockade... allt man kan göra på världens bästa fest och ännu mer. Vi rockade så hårt att vi inte visste hur mycket klockan var. När jag tänker efter så sov jag nog bara två timmar och det är nog därför jag är förjävligt supertlöööööööööött.

Jag slänger upp någon bild av spektaklet lite senare i veckan, nu väntar sovsalen!


Bildsökning "ölen kung" på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0