Streck

Sitter i soffan och tvångskollar på fotboll. Tvångs för att jag är för lat för att resa mig ur soffan och det är riddar Kato här brevid fullkomligt medveten om.
Det är så kallt här i Gryffindors sällskapsrum att jag nästan dör. Hade med mig två extra fleecefiltar till sovsalen i natt, plus att jag hade på mig världens grymmaste pyjamas och en morgonrock, och ändå frös jag. Browsar nu mugglarwebben mitt hårdaste för att hitta en "sista minuten" till någonstans där det är varmt, utan att behöva ruinera mig. Problemet är att de enda ställena som det faktiskt är varmt är typ Sahara och Baghdad, och det känns lite jobbigt.

Jag vill ju bara ha lite värme!



Till exempel världens bästa Olivetta.... ååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0