Women are from Venus, Men are from Slytherin.

Alla dessa karlar driver mig till vansinne. Idag ville jag döda minst tre. Om imorgon blir som idag byter jag bransch. Helst vill jag bara syssla med branschen som kallas betald semester...men det är kanske inte realistiskt tänkande? Jag skulle gärna pluggat till Auror, men då måste man ha så megabra betyg.... a synd.

Nu är jag tröttare än döden, men alla dessa karlar gör mig så sablarns asaförbannad att jag inte kan somna. Ska upp lika tidigt imorgon... gruff... Kvällen spenderades i koma på soffan med världens bästa film "Nocturna", spansk animerad fantasyfilm (eller som det egentligen heter, tecknad barnfilm). OJ OJ OJ va den var bäst. SE DEN! SE DEN NU!

Nu ska jag dricka lite vitaminer och hata män ett tag till, sen ska jag slockna mitt hårdaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0