Hela bandet är bakis

För att underlätta läsningen av det här långa inlägget har jag boldprintat lite stödord, varseguue.

Okej så helgen
... Jag har ingen sula i min sko, ingen känsel i mina fötter, träningsvärk överallt, bitmärken über alles, ingen röst, min höft har typ gått ur led och varför jag råkat ut för det här vet jag inte riktigt. Eller jo fylleKatarina vet men bakisKatarina är inte riktigt säker på om hon håller med om faktan.
Fredagen var magisk allra mest var jag drängfull. Hamnade i alvik och fick gratis godis på tunnelbanan för att jag berättade faktat att fizzy bubblizzz heter så. Finvinet jag öppnade hos Bullen och Flash "179 kronor på systemet !? Det här ska jag verkligen njuta av" halsade jag glatt i mig hos Viktor Granger och jag kom hem någon gång på morgonen. Hur? Det vet jag inte. Nattbussen?
Sov nästan ingenting sen rockade vi till Falun. Egentligen inte Falun men som det vore om Falun bodde i en fin lägenhet i Vasastan. Alla trollkarlar och häxor var från Falun eller Säter, eller från en stig utanför Leksand. Det var väldigt kul där och framförallt rockade vi vårt absolut svåraste. Jag kom dit med en honungsföl och en pumpasaft på fickan men lyckades trolla fram en hel flaska gin på något vänster.
Någonstans mellan där och klockan 07.15 när jag vaknade upp under ett bord (efter 15 minuters sömn) måste jag lyckats med alla mina skador. Eller träningsvärken kommer nog från när jag då klockan 07.20 sprang till Odenplan och hela Odengatan mitt snabbaste för att jag tyckte att det var en bra idé. Fick hjälp av taxi resten av vägen till Östermalmstorg och någonstans där på morgonen däckade jag hos Slytherinhoran.
Söndag inleddes med Star Wars marathon i Slytherins sällskapsrum och snogodis från 7eleven, och avslutades med Umami Experience-rep, en ny låt, Ally McBeal och sängdags klockan 21.

Helgen sammanfattas såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0