Hello Saferide och Warum Nicht Level 1

Känns som det är ett år sedan jag lämnade Regnland, har varit hemma i två veckor och har redan tröttnat på Hogwarts. Jag letar febrilt efter ett nytt jobb och trots alla mina brillianta färdigheter och magikunskaper så verkar det inte finnas mycket plats för en så sjukt rockig häxa som mig på arbetsmarknaden. Det är synd men jag har ändå mitt roligaste med mina finaste Hogwarts kompisar och vi rockar på i stadig takt, tyvärr så har jag inte råd att dricka honungsöl nu på ett tag och jag har vrålont i halsen så jag får se hur pass begränsade min helgäventyr blir.

Fram tills jag har listat ut det där med arbetslösheten så lyssnar jag mest på Hello Saferide och pluggar tyska (Warum Nicht Level Eins)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0