Dagen innan dagen som är imorgon

Nämen lägg av, vad är mitt problem? Hela dagen har jag packat och ändå är det bara tre svarta plagg och en burk body butter som simmar omkring i botten på min väska. Adam hävdar att jag inte fungerar utan honom och det är därför jag inte klarar av packningen. Jag tror bara att jag är lat och förvirrad.

Gah, jag kan inte fatta att jag ska åka imorgon. Om bara ett dygn kommer jag vara tillbaka hos min rockfamilj, rockfamiljen jag inte träffat på ett halvår. Usch, tiden rinner iväg knäppt fort och jag sitter oftast still som åskådare. Det vill jag inte göra. Jag vill åka ut på äventyr och slåss iklädd höftskynken mot onda pantrar eller farliga skalbaggar. Jag vill vara på Jumanjiäventyr och var dödsrädd men fortfarande uträtta hjältedåd. Åh jag vill ut på äventyr.

Vänta... Jag ska ju på äventyr imorgon! Pfju, vilken tur.


Tjejen utan eyeliner sportar nytt sexigt halsband, väntar på Flitwicks goda risotto och drabbas av allmän panik. Hej Hogwarts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0