Och jag var kär i Abbe

Trodde att jag vaknade tio men det hade jag ju redan gjort så jag fick nöja mig med att vakna klockan halv tre och missa hela dagens kuligheter. Nu bakistittarjag på Madicken och väntar på lite ork så jag kan göra mig frukost.

Det är kul att titta på Madicken, för man minns allt man tänkte när man var liten och ser saker man aldrig sett förut. Till exempel var jag dödskär i Abbe, han var så snygg och hur kul som helst. Nu vet jag inte om jag tycker att han är så snygg, men lite kär är jag nog fortfarande, mest tror jag att jag var kär i honom för att han påminde så mycket om Snusmumriken. Alva är också rolig, hon är sekelskiftets FML-kvinna, hon hatar verkligen sitt liv, sånt är alltid kul.


Jag vill också bo på Junibacken, klä mig i sjömansklänning och spana in Abbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0