Pretty Little Liars

Det blev varken intellektuellkväll eller bowling, istället hamnade jag hos Herb med Entouragegänget (jag+Herb+Mats+Hagrid) för en riktig tjejkväll. Det började oskyldigt med Dear John och lite Criminal Minds men som vanligt slutar oskyldiga teasers med syndiga laster. Herb tänkte att vi kunde kolla på ett avsnitt av serien Pretty Little Liars pga S.M.H.A (super-mega-hunk-alert). Efter halva piloten var vi hooked, vi var tvugna att se ett avsnitt till, och ett till, och ett till. Den omtalade supermegahunken var dödssmaskig, alla tjejer hade tokiga high school kläder och allt var superspännande. Där i soffan blev vi narkomaner. "Bara ett till kan ju inte skada" "Det är ju bara ett avsnitt kvar" "Är det dags för kaffe?". Till slut blev vi blinda för tid och förnuft. Nu klockan 06.00 ligger jag i min säng och kan inte sova. Kroppen skakar, jag vill ha mitt fix.

Nästa avsnitt kommer på torsdag.

Kan tiden gå långsammare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0