Är det Orre Strandberg?

Vi såg som sagt på filmen Dear John igår kväll och jag blev tyvärr jättebesviken. Ända sedan jag såg trailern i våras har jag sett fram emot en riktig gråtfest med tusentals knivhugg rakt i mitt hjärta. Istället var jag tvungen att gömma mig ibland för den var så pinsam. Exempel: "I wanna know everything... write it in a little notebook" eller "Don't you think that my life is a marathon everyday without you". Vid båda replikerna skämdes jag lika mycket som när Ola Salo sjön Calleth you Cometh I tillsammans med Carola på Skansen, en djup skam som inte sköljs bort hur lätt som helst.
Sen har jag väldigt mycket problem med att de blir så där livskära efter två veckor. Missförstå mig inte, jag är 100% för kärlek vid första ögonkastet och sån där filmisk notebook kärlek men ändå... Det där händer inte så där. Tyvärr. Jag är ledsen. Jag har blivit härdad igen. Och Dear John, vad är det för jävla titel? Den kunde lika gärna heta Hey Savannah. Savannah? Lol.

Men äsch vad jag babblar, anledningen till att jag ville prata om Dear John är ju för att jag gjorde världens upptäckt. Channing Tatum är så gott som dubbelgångare till allas vår favoritbloggare Orre Strandberg! Det är helt sant! Bäm Orre! Hunkigt värre!



Katterna blir galna! Tjejerna i soffan är helt överrens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0