Vem är jag?

Två minuter sedan tänkte jag påbörja en shoppinglista inför morgondagen så jag öppnade ett worddokument och skrev:

Att Handla inför Resan

Jag såg på det jag skrivit och började asflabba. Vem är jag? Någon slags låtsasvuxen som försöker vara strukturerad? Visst älskar jag listor men de har alltid spexiga namn och befinner sig oftats någonstans i mitten av ett ritblock där jag skissar rymdmonster i fräcka frisyrer som äter upp några av orden. Inte i ett  kontorsdokument med stel Times New Roman titel stl. 12. Haha, ibland glömmer jag bort att jag hatar vissa saker och då är det alltid lika kul att komma på mig själv när jag gör just det jag hatar. Till exempel wordlistor eller sjunga med i Markus Krunegårdlåtar.

Nu ska jag kladda i mitt ritblock istället. Pfju, jag är mig själv igen.


Kul kudde. Vill ha den. Vill också ge den i present till alla jag känner. Då ska jag skriva alla jag legat med och bara luras.

Dolph Lundgren
Heath Ledger
Jonathan Mozkovitch
Rachael Weisz
Snusmumriken
Jon Bon Jovi

Kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0