Hammerfall och ostmackor

VÄLKOMMEN HEM K!

Tillbaka till Hogwarts, tillbaka till verkligheten och internet. Jag han inte ens hem till Gryffindortornet innan jag drog iväg till Jesus va Gör'an hemma hos Mollys föräldrar där vi drack öl, pratade trevligheter och hetsade vänsterpolitik. Hur mysigt som helst och vi fick bjudgodis, Bertie Botts bönor i alla smaker och Dumle! Gutti serenerade mig och det slutade med att jag tog med honom hem till min sovsal för jag blev så charmad.

Jag har en stark känsla av att det var något särskilt jag skulle blogga om idag, men jag tror jag söp bort alla förslag. Vanligtvis hade jag tagit den här förvirringen med en axelryckning men eftersom jag minns fruktansvärt tydligt att Klara sa "Det måste du blogga om imorgon!" så kan jag bara inte släppa det. FAN DIG KLARA! Jag vill gärna vara henne till lags eftersom hon måste läsa min smörja varje dag på evighetjobbens. Tyvärr är det inte så lätt att komma ihåg precis allt när man som jag sportar ett väldigt stort huvud med alldeles för mycket tankar och på tok för lite hjärnceller att bearbeta dem med.

Det var säkert något lustigt eller vitsigt. Det orkar jag inte med.

Nu har jag lyssnat på Hammerfall och She & Him. Facebook säger 27 new notifications, Hotmail säger Fuck off, och vädret säger Ut på kvast!


Hittad festbild från SOMMAR! några veckor sedan. Åh favoritpersonerna Molly, Gutti och Matilda...och jag leker mest the Hives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0