Inget går som det ska, det gör det aldrig.

Jag kan inte sova för jag har blivit som besatt av att skriva på en ny låt. Den är toppen, men jag kommer ingenstans med den. Tangenterna på pianot trycks ner på samma ställe om och om igen, första textraden lägger sig perfekt över tonerna, kroppen fylls av lust och pirr... sen tar det slut. Där har jag varit de senaste timmarna och det händer inget, inte ens några dåliga idéer släpps igenom mitt tröga filter.

Snart drabbas jag av panik. En balja med ångest skvalpar omkring i min kropp och jag måste få utlopp för den, annars kommer det sluta i ett av mina kända nervsammanbrott. Jävla skitångest. Säkert karma som vill ge mig en känga för att förra veckan var för toppen.

Typiskt karma att vara en bitch.


Tasting rain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0