Love of Lesbian

En sak jag tar tillbaka med min kärleksförklaring till Russian Reds "I love your glasses" album är Girls just want to have fun covern som händer sist på plattan. Den är bara överflödig och känns inte lugna gnälliga GJWTHF-covers redan lite gjort? Nej den tar vi bort. Jag låtsas som att den aldrig hänt, sluter ögonen och låter Kiss My Elbow skölja över mig som tröstande honung.


Jag fortsätter myspopen med Love of Lesbian – Universos Infinitos. Jag vet inte varför men allt det här slog rätt just nu bara (till Gutti som unbdrar vart rocken tog vägen). Kanske är det för att jag inte hunnit träffa Blixten & Herb innan de försvann till Italien (de åkte i morse). Här är Bullen & Blixten utanför Berliner Dom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig såklart! Lägg upp bilderna från Berlin för fagerlund. Vi ska rocka vårt svåraste när vi kommer hem!

2010-06-09 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0