SOMMAR

Sommarens första utekväll invigdes på stället SOMMAR. Det var så länge sedan jag var ute på ett riktigt "ställe" att jag knappt visst hur jag skulle bete mig. Mest for jag omkring som en speedad pingisboll och morsade på bekanta jag inte träffat på evigheter. Det var trevligt trots min plötsligt extremt bristande sociala kompetens. Ölen var god, vädret var vackert, människorna var trevliga, på scenen spelade flator med för stora gitarrer och alla ville prata om Harry Potter. Molly kom överrens med sig själv att jag lät som en blandning av Ane Brun och Björk när jag sjunger. Spännande.

I alla fall, en bra kväll blev det. Tyvärr snoppades den av jävligt tidigt eftersom jag ska upp om sex timmar och jobba på Hagrids brosas bröllop (wow jättar, hur coolt som helst) men det gör inget, allt är mest kul ändå. Nu ska jag lyssna på Dusty Springfield och sova.


Bildsökning Sommar är bäst och jag sjunger som björk och ane brun, på Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0