Svett, sol och tårgeneralen

Nu har jag lekt hobbypsykolog och solat. Jag gillar egentligen inte att sola, jag blir bara svettig och gnällig. Tyvärr klagar jag hela tiden på att jag är likblek så Adam skällde lite på mig och sa åt mig att blogga mindre och sola mer. Eftersom Adam är min klokaste kompis gick jag med på hans order och har nu lyckats skaffa en försynt 3e juni tan. Det jag gillar med att sola är all tid man får till att läsa. Jag har äntligen fått sätta tänderna i min nya bok "Tårtgeneralen" och än så länge beter den sig som en mega-hit.

Nu är Adam på väg hit. Han var på äventyr igår vilket resulterade i ett kulturutbyte med L.A. Jag ser fram emot detaljerna.

Tchüss!


Bildsökning, Kolla min schyssta tan på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0