Saker man gör för sig själv

Min kropp domnar bort och det enda min hjärna kan tänka och mitt hjärta kan känna är kli. Jag visste inte att kli kunde vara en känsla mer än en känsel-känsla, men det vet jag nu. Jävla nässelfeber, jävla karma, jävla IG i läkekonst som gör mig oförmögen att bota mig själv. Jävla skit och jävla Slytherin.

Det enda som gör mig lycklig just nu är att Thos Henley äntligen finns på Spotify med plattan Golden Europe. Nu kan jag slänga in honom i alla mina gråta under täcket/ 2 flaskor vin kvällar ensam eller oensam /stirra ut i tomma intet/stå på astronomitornets balkong med vinden i håret och fyllas av världssjälen- playlists. Jag har ganska många sådana playlists... nästan bara... alla...utom två.

Thos Henley – Golden Europe - EP

Äntligen Thos.

 
Snodde bilden från Jana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0