Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Go' morron blogge-bloggen. Somnade med näsan i Halvblodsprinsen inatt och nu när jag vaknade på morgonkvisten fann jag mig själv med armarna kring pärmen. Finns det något tryggare än att sova skedandes med en bra bok? Jag tror inte det, i alla fall inte när det är en faktabok som Halvblodsprinsen. Jag måste nog säga att biografierna om Harry Potters liv är sju av mina absoluta favoritböcker. Framför allt är det kul att kunna sätta in sig i miljöerna, veta att jag nu ligger och bloggar från samma sällskapsrum som Harry Potter så många gånger planerat sina slag mot ondskan. Åh, those were the days, när man kunde slåss mot onda trollkarlar och kämpa för det godhet, rättvisa och för sina vänners liv.
Inte för att jag vill se de mörka dagarna igen, men det känns lite lamt att mina största slag är att inte missa Top Model-reprisen och bli lagom full på fest.


Nigel innan spelningen i Bristol. Gillar att han ser sjukt sliten ut trots att det bara är turnéns andra gig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0