Farväl Hogwarts

Äter min sista frukost i Gryffindors sällskapsrum och tittar på katten som sover. Jag dricker ett glas mjölk och kom på att jag typ är laktosintolerant. Väskan är typ packad, passet ligger kanske i väskan, tjejerna är ganska vakna och jag försöker supa in lite sista intryck av det tomma Gryffindortornet. Det känns lite som slutet på Sagan om Konungens återkomst (jag vet jag är en drama queen)(och nörd), jag står i Baggers hus och avslutar sista kapitlet i boken, vetandes att det är sista gången jag ser mitt hem. Nu åker vi iväg till Valar, "never to return".

Självklart tar bloggen inte slut här, det finns internet i Berlin också (praise the lord for muggle technology), ni kan alla följa vår rockiga turné till det där landet där alla matchar jeans med jeansjacka, äter schnitzel, dricker stöl och dansar omkring i lederhosen. Mitt Hogwartsliv tar med just dig på äventyret!


Bildsökning Ireland wave goodbye på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0