FML

Okej så gårdagen var en bajs...tänkte att idag blir en bättre dag....men jag fick gå från jobbens mycket tidigare för ett akut besök till St Mungos sjukhus. Tydligen så har jag fucking jävla lunginflammation. JÄVlA SKITLIV!
Doktorn var arg på mig för att jag inte tog hand om mig själv när jag var sjuk och att det var därför jag fått lunginflammation. JÄVLA SKITLIV! Nu måste jag ställa in alla mina roliga festplaner den här och nästa vecka för jag måste gå på medicin. JÄVLA SKITLIV! Och medicinen kan ha knasiga bieffekter i solen, därför får jag bara hålla mig i skuggan (kul när solen äntligen kommit fram efter att ha gömt sig sedan lucia)...JÄVLA SKITLIV.


Bildsökning Fucking jävla skitliv på Google.
Det enda positiva med min åkomma är att jag fått morfin så jag kan sova på nätterna. Fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0